M o t s a n a

Tohle místo máme nejradši! Ale jako fakt, můžete tam lelkovat celé dopoledne! Jednou takhle v sobotu jsme vyjeli za Maun, koukali, co je v okolí a říkám, jééé raketa! To je fakt nářez, co to je? Tak až pojedeme zpátky, stavíme se! 
Stavili jsme se, dala si výborný zázvorový dort a kapučíno. A mě prostě z toho prostředí spadla čelist. Nejvíc mě zaujaly polštáře, fakt pecka! Už vím, co si ušiju, až nám balíky dorazí! 
Do Motsany jsme od té doby jeli ještě několikrát. Jsem dost stydlín a tak jsem se neodvažovala zeptat paní provozní (to je hnusné slovo), jak to tady vzniklo. Až to udělal Bokang za mě. Jay si k nám přisedla a velmi ochotně povídala, jak v Maunu začínala. Přijela z Jihoafrické republiky, v Maunu si otevřela obchod s kávou a před sedmi lety dostala nabídku pracovat v téhle kavárně, restauraci, místě, kde je prostor pro tanec, divadlo, filmy, hudbu! 





Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

This is Botswana!

Náš první měsíc v Mauně

Na tom našem kopci